بحران مالی اخیر در دنیای اتریوم، بحث داغی را به راه انداخته است: طرح پرچالش مالیات بر جوایز استیکینگ در مقابل موج جدیدی از آزمایشگاهها و سرمایهداران بزرگ ETH که توسعه را خارج از زنجیره تأمین مالی میکنند.
این وضعیت باعث شده تا برخی از متخصصان به این نتیجه برسند که مالیاتی که بر استیکینگ اعمال میشود، دیگر توجیهپذیر نیست. با افزایش تعداد نهنگها و همچنین ظهور پروژههای جدید، به نظر میرسد که اتریوم در حال ورود به یک فاز نوین در تأمین مالی و توسعه است.
نظر کارشناسی:تحلیلگران بر این باورند که با ادامه این روند، اتریوم ممکن است شاهد تنوع بیشتری در منابع تأمین مالی خود باشد. اگر این تغییرات حاصل شود، میتوانیم انتظار افزایش مشارکت جامعه را داشته باشیم. به نظر میرسد که در کوتاهمدت، بازارهای اتریوم همچنان صعودی خواهند ماند.
منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mgb3158j
کپی شد!