بنیاد اتریوم به تازگی تصمیم گرفته که ۵۴ نفر از کارمندان خود را اخراج کند و در راستای این اقدام، ساختار جدیدی را برای سازمان معرفی کرده است. ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، اعلام کرده که این گروه قصد دارد تا حدود ۴۰٪ از بودجه خود را کاهش دهد.

این تغییرات به دنبال تلاش برای بهینه‌سازی هزینه‌ها و تمرکز بیشتر بر پروژه‌های کلیدی اتریوم صورت می‌گیرد. همچنین، می‌توان انتظار داشت که این تحولات به سرعت به بازار اتریوم و همچنین به جامعه گسترده‌تر ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارد.

نظر کارشناسی:

کاهش حجم کارکنان ممکن است به استحکام مالی بنیاد اتریوم کمک کند و در بلندمدت به نفع این پلتفرم باشد. با این حال، ممکن است عدم‌حضور برخی از استعدادها به نوآوری‌ها آسیب بزند. در نهایت، باید دید این تغییرات چگونه بر قیمت و اعتماد به اتریوم تاثیر خواهد گذاشت.

منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)