اتحاد اتریوم به تازگی اقدام به اخراج ۵۴ کارمند کرده و ساختار سازمانی جدیدی را معرفی کرده است. ویتالیک باترین، بنیانگذار اتریوم، اعلام کرده که این گروه قصد دارد بودجهاش را حدود ۴۰٪ کاهش دهد تا بتواند در شرایط اقتصادی چالشبرانگیز کنونی بهتر عمل کند.
این تغییرات نشان میدهد که اتحاد اتریوم در تلاش است تا بهینهسازیهای لازم را در راستای تقویت فعالیتهای خود انجام دهد و با برنامهریزی دقیقتری به آینده نگاه کند. به نظر میرسد با این تصمیمات، این بنیاد به دنبال تقویت و پایداری در بازار کریپتو است.
نظر کارشناسی:کاهش نیروی انسانی در اتحاد اتریوم ممکن است نشانهای از نیاز به تطابق با شرایط بازار باشد. انتظار میرود که این تغییرات به کاهش هزینهها و افزایش کارایی منجر شود. در نهایت، اگر این تحولات به خوبی مدیریت شوند، میتوانند بر جذابیت اتریوم در بین سرمایهگذاران تأثیر مثبت بگذارند.
منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)
magbyte.ir/post/3134
کپی شد!